Nuffnang Ads

Tuesday, July 19, 2011

Show Me Da Money!


Damn! Saya tension gila bila dari minggu lepas saya log in Maybank2u tiap-tiap hari tapi hasilnya tetap sama. Serius rasa macam nak maki hamun bahagian itu tapi itu bukan contoh yang baik kepada orang ramai, diri sendiri mahu pun baby di dalam perut. Buku cakap dia dah ada telinga so dia dah boleh dengar. Shhttt~

Come on lah. Its more than a week already okay. Sebelum ni takde pun lambat macam ni. Memanglah ada pembetulan sikit hari tu tapi dah seminggu dah hantar balik. Kalau takde apa-apa pembetulan lagilah cepat settle. Hand over hari Jumaat, hari Rabu dah clear. Okay then saya dah clearkan all da things daripada Rabu minggu lepas lagi. And now dah hari Selasa. Kalau ikut date sebenar dah lebih daripada seminggu. Selalunya takkan lebih daripada seminggu to settle everything. Tapi sekarang ni dah lebih. Orang lain dah dapat tapi saya je yang bagaikan terasing di jabatan sendiri. Diorang tak tahu apa-apa bolehlah bagi alasan macam-macam. Aku stress~

Pleaselah Maybank2u. Show me da money. Warghhhhhh~

0 comments: