Nuffnang Ads

Wednesday, July 13, 2011

Saya Memang Degil

Semalam petang saya terlalu ikutkan tekak. Selepas sekian lama saya hentikan nafsu makan saya pada megi cup, saya telah melanggar nasihat orang sekeliling. Ye saya memang degil. Tak tahu kenapa semalam saya boleh bergerak sepantas angin ambik wallet, keluar ofis, tekan lif dan pergi kedai runcit bawah tu beli megi cup perisa tomyam.

Pada mulanya memang saya rasa macam berselera sangat. Tapi selepas separuh makan saya rasa macam megi tu tawar dan sebenarnya tak sedap. Saya takde rasa teruja macam sebelum ni. Lepas makan tu tekak saya rasa tak best. Saya rasa macam loya. Hati saya rasa menyesal. Sangat menyesal! Saya tak nak bagitahu dia. Sebab nanti mesti kena marah. Diam~

Sebelum makan tu semua orang membebel cakap kenapa saya masih nak makan megi tu lagi. Macam-macam nasihat yang keluar tapi saya cakap 'ala sekali ni je'. Nampaknya memang betul pun. Sekali tu jelah. Saya tak nak makan lagi dah lepas ni. Sampai sekarang saya rasa menyesal sebab makan megi tu semalam. Diorang cakap baby saya yang tak suka. Dia marah sebab saya degil dan membahayakan kesihatan dia. Ohh terpana seketika aku mendengar nasihat mereka.

I'm sorry baby. -Mummy-

0 comments: