Nuffnang Ads

Tuesday, July 19, 2011

Musnahnya Sebuah Harapan

 

Okay sekarang saya dah tahu kenapa Maybank2u saya masih belum memberikan apa-apa berita gembira. Saya cuba bertenang. Saya cuba. Saya cuba. Saya cuba.


Arghhhhhh tapi saya gagal! Saya gagal kawal perasaan saya pada waktu ini! Saya sangat geram dengan orang itu! Saya rasa macam nak cekik-cekik dia!


Kenapa? Mengapa? Apa salah saya sehingga diuji sebegini? Kenapa selepas seminggu baru mereka bagitahu saya hal yang sebenarnya? Kenapa buang masa saya dok log in Maybank2u setiap hari? Kenapa bagi saya harapan setinggi langit bahawa penantian saya akan berakhir dalam tempoh yang singkat? Kenapa mereka tak cakap awal-awal yang claim saya tu ada kesilapan lagi? Kenapa mereka peram claim saya sampai seminggu dan hari ni baru nak bagitahu?  Dan sekarang saya terpaksa menunggu lagi. T . T


Buat sementara waktu ni harapan saya dah musnah. Saya rasa macam nak merajuk sangat. Biarlah saya pergi menyorok kat mana-mana.

0 comments: