Nuffnang Ads

Wednesday, July 6, 2011

Chewing Gum-Gum

Saya suka makan chewing gum tapi saya benci kalau saya jalan-jalan lepas tu kasut saya terpijak chewing gum! Nanti abis segala daun, sampah sarap dan kertas-kertas berlumba-lumba nak ikut saya jalan-jalan. Kenapa? Ni lah jadinya kalau orang tak ada sivik. Suka sangat menyusahkan orang.

Sakit hati? Memanglah! Susah sangat ke nak buang chewing gum tu ke dalam tong sampah? Kat plastik dia tu pun dah ada direction. Jangan buang kertas dia tu dulu. Simpan dulu dan bila kita dah tak nak kita buang kat kertas tu dan barulah buang dalam tong sampah. Bukan main sembur je kat mana kita suka. Saya rasa macam nak sumpah seranah je orang yang macam ni. Cuba bagitahu saya siapa yang suka dan riang ria sambil melompat-lompat bila kasut dia terpijak chewing gum?


Susah kalau mengadap spesis manusia ada akal tapi letak kat lutut.

0 comments: