Nuffnang Ads

Thursday, September 8, 2011

Selamat Hari Lahir

Genap 28 tahun yang lepas mak saya bersusah payah melahirkan saya ke dunia ni. Genap 28 tahun yang lepas saya berjaya melihat dunia walaupun yang saya tahu masa tu cuma menangis.

Hari ni 8 September 2011. Selamat hari lahir kepada saya. Walaupun cuma sendirian di malam hari lahir tapi panggilan yang saya terima tepat jam 12.00 tengah malam tadi sudah cukup membuatkan lena saya ditemani senyum sepanjang malam. Nyanyian dan ucapan daripada dia benar-benar menenangkan hati.

Terima kasih kepada emak sebab berjaya mengeluarkan saya daripada perutnya. Sakitnya mungkin hanya Allah yang tahu. Lepas tu dapat pulak anak yang degil mesti emak saya bengang, stress, tension dan sakit hati. Tapi takpe sebab sekarang saya dah besar dah pun. Terima kasih emak sebab sabar melayan karenah anak degil selama 28 tahun ini.

Selamat hari lahir sekali lagi kepada diri sendiri. Saya bersyukur kerana dipanjangkan usia dan diberikan peluang untuk merasa nikmat pertambahan usia di setiap tahun yang berlainan. Semoga nikmat itu tak akan terhenti. Alhamdulillah~

0 comments: