Nuffnang Ads

Tuesday, September 27, 2011

Anak Sendiri Pun Nak Makan?

Tengok tak drama Soffiya yang baru je 3 episod kat tv3? Dari hari pertama saya tak miss lagi tengok sampailah semalam. Hari ni pun harap-harap boleh tengok full sebab isu perebutan hak remote Astro sering berlaku kalau dia ada di rumah.

Sambil tengok drama tu semalam mulut saya tak berhenti-henti membebel. Macam-macam soalan yang keluar dari mulut saya. Semuanya berbaur tidak puas hati belaka. Dia cuma dengar dan diam. Malas nak layan kan? Duh~

1. Syg,i tak fahamlah apa perasaan seorang bapak yang sampai hati nak rogol anak dia sendiri? Masa nak buat tu dia tak rasa pape ke? Anak sendiri tau tak!

2. Dia tau kan itu anak dia sendiri? Darah daging yang dia usahakan sendiri. (okay tu ayat-ayat bahasa pasar ye)

3. Dia tak sayang ke kat anak dia? Masa lahir tu dia happy-happy je sebab dapat baby. Then dia sendiri yang azankan kat telinga anak tu. Kecik-kecik main sama-sama, hantar pegi sekolah tapi bila besar sedap-sedap je dia nak rogol!

4. Bla bla bla bla bla bla. (sudahnya bila saya tengok sebelah, mata dia dah pejam..tidur? heee!)

Kenapa eh? Kenapa nafsu yang satu tu kalah dengan akal yang sembilan? Lebih baik lagi sembilan nafsu dan satu akal. Sekurang-kurangnya sembilan nafsu tu mungkin hanya pada sesuatu yang boleh kita panggil lumrah seorang perempuan contohnya shopping. Tapi tak tergamak pulak lah kita ni nak rogol anak sendiri kan? Kenapa tergamak? Kenapa sampai hati? Cuba kalau orang rogol dia pulak? Agak-agak dia suka tak? Ehhh? 

0 comments: