Nuffnang Ads

Monday, August 15, 2011

D.U.I.T

Okay maklumat yang diterima oleh saya adalah semua kawan-kawan batch saya memang dapat RM445. Hehehe tak jadi nak marah sangat sebab barulah adil. Kalau saya padan muka, diorang pun padan muka jugak. Budak ofis saya yang lain pun ada yang dapat banyak tu je. Kawan saya kata sikit lagi muka saya dah nak tukar kaler hijau. Pilihlah antara Shrek atau Hulk atau Resakse Gorgon.

Hari ni saya nak selesaikan semua claim saya. Elaun lebih masa dan jugak TNT. Disebabkan bonus yang dapat pun separuh telah selamat dihabiskan untuk membayar apa yang patut maka saya kenalah berusaha keras untuk menyiapkan claim saya tu. Dah 2 minggu tertunda disebabkan masalah kesihatan saya yang membawak kepada MC selama beberapa hari. Lagi 2 minggu nak raya. Baju raya tak beli lagi. Persiapan raya apa pun takde lagi. Stress jap~

Tiba-tiba macam seronok nak raya. Walaupun saya tak tahu betul ke raya ni akan jadi raya yang menyeronokkan. Mungkin saya seorang saja yang seronok. Kalau dia seronok nanti jadilah dua ronok. Kalau ramai-ramai seronok semua-semua beronok-ronok. Tau tak yang saya tengah bosan sebenarnya menunggu punch card saya sampai. Kerana kelewatan si penghantar itulah saya tak boleh nak siapkan claim saya cepat. Ada latihan menarilah ada latihan itulah inilah. Saya harap masa dia sampai nanti warna kulit saya masih lagi normal. Bukan kaler hijau atau merah atau biru air laut.

0 comments: