Nuffnang Ads

Thursday, May 2, 2013

WeChat pulak.


Ini kegemaran terbaru rakyat jelata di Malaysia sekarang. WeChat di sana sini situ sinun. Dah lama dah benda ni wujud sebenarnya tapi aku je yang lembab baru sebulan lepas download. Dunia aku sebelum itu hanya facebook, bbm dan whatsapp. Kasihan.

Seminggu pertama memang galak sungguh rasanya. Dia macam jakun sikit biasalah benda baru macam tu. Habis bateri hp aku sehari sampai berapa kali charge. Lepas tu memula memang rasa macam bestlah kan sebab dia ada function Look Around. Maksudnya kalau kita on benda tu kita boleh detect sesape je yang ada wechat gak dalam jarak-jarak tertentu daripada lokasi kita. Kalau guna hp android lagi best ada Shake Your Phone. Yang ini lagilah boleh detect daripada satu dunia. Aku suka memain shake je tapi bila orang add aku buat bodoh. Dua-dua hp aku ada wechat. Ya saya tamak.

Tapi lelama aku dah bosan. Seminggu je dah bosan kot. Hahahahah sebab macam takde apa yang menarik. Aku ada 200++ request yang aku malas nak accept sebab aku tahu nanti semua tu akan buat semak list aku je. Makanya aku cuma add and accept kawan-kawan yang memang dah ada dalam phonebook hp aku je. Selain daripada tu yang dok hai ke, nak kenal ke apa, babai jelah. Aku tak minat nak buang masa kat orang yang aku tak kenal. Zaman-zaman nak berkenalan, tanya ASL apa semua tu dah lama berlalu. Tu semua masa budak-budak je. Kalau tengok yang add aku pun semua umur adik-adik aku. Mintak maaf, sekian terima kasih dan babai. Heeeeee~

Pandai-pandailah nak bawak diri dengan menda alah ni. Kalau baik caranya, maka baiklah kesudahannya. Kalau saja nak suka-suka tu boleh tapi berhati-hati.

0 comments: