Nuffnang Ads

Monday, July 9, 2012

Obses.

Saya gila shopping online. Kenapa? Sebab saya tak payah pergi shopping complex. Dok diam-diam tekan itu tekan ini pastu tetiba barang dah sampai. Shopping online ni memang memudahkan kita tapi sebenarnya banyak buruknya jugak! Urghhhh~

Kadang-kadang rasa macam nak terminate je maybank2u.com tu. Tapi mustahil la sebab bil-bil saya semua dibayar guna tu. Susah nak kawal sebenarnya bila dah jadi macam addict ni. Pantang ada new arrival saya mula tak senang duduk mengelabah depan laptop. Weh, sangat buruk ok!

Dia banyak kali bising tapi saya buat macam tak dengar. Walaupun dalam hati sebenarnya mengakui kebenaran setiap bebelan tu tapi keegoan diri siapalah yang bisa menghalang. Yang bertuah pulak bukan orang lain. Siapa lagi kalau bukan Zara. Sampai hari ni baju dia je dah 3 boxes. Itu belum campur mainan dia lagi. Zara boleh bukak kedai mainan kat kampung. 'Anak sape nak main bayo 2 hengget sejam.'

Obses pada barang Zara dah lama berlalu sebab saya nak tunggu dia besar lagi. Untuk dia memang sangat membazir sebab baby cepat besar. Melainkan adik Zara keluar tahun depan. Cakap saja ok. Oleh itu yang bertuah seterusnya adalah diri saya sendiri. Obses terbaru saya sekarang ni pada satu website iaitu thepoplook.com. Saya selalu nampak kawan saya share new arrival kat facebook dia tapi saya tak pernah nak ambil tahu sampailah satu hari entah macam mana saya TER bukak website tu. Dan saya menyesal sampai sekarang sebab berkenalan dengan thepoplook. T___T

Yang ada pun tak pakai lagi saya dah beli yang baru. (ketuk kepala dengan hammer)

0 comments: