Nuffnang Ads

Friday, July 13, 2012

Facebook bosan.

3 hari saya deactivated akaun facebook saya. 3 hari okay! Selama 3 hari itu juga saya macam takde perasaan je. Macam tak kisah pun kalau takde facebook. Macam tak peduli langsung.

Sampailah dia tegur tak bukak facebook ke? Kan ada order perfume tu. Eh ala kena bukak balik ke? Okay sampai je ofis tadi saya terus active balik. Tapi kenapa saya rasa bosan ye? Saya dah tak seronok nak ngadap facebook tu. Tak taulah kenapa. Mungkin sebab facebook tu banyak menyusahkan saya. Sangat!!

Memang betul facebook lebih banyak bagi kita keburukan. Siapa yang bercinta ke berkahwin ke apa ke mesti faham kenapa saya cakap macam ni. Yang belum ada kekasih ke gopren ke bopren ke pun masalah gak dengan facebook sebab nanti asyik tengok gambar kahwin orang lain je lama-lama 'aku stress!'.

Habis tu perlu sangat ke facebook ni? Lama-lama rasa macam dah takde nilai dah. Macam dah takde kepentingan lagi. Kadang-kadang tu saya online pun sebab nak tengok gambar Zara. Atau pun cuci mata tengok online shopping tu. Haih bosannyalah kau ni facebook.

0 comments: