Nuffnang Ads

Wednesday, July 25, 2012

Jahatlah taska ni.

Argh hancurnya hati ni! Kenapa taska kat kementerian saya ni cuma ambil baby yang umur setahun ke atas je? Huwaaaa nak nangis. Okay saya nangis sekarang.

Mula-mula hari tu kawan saya cakap diorang ambik umur 7 bulan ke atas. Saya pun sukalah jugak sebab bulan depan Zara dah 7 bulan kan. Pastu ni tadi saya baru pergi taska tu orang tu cakap dah tukar ke setahun lebih pulak. Hajat hati nak menjaga Zara sendiri lepas raya hancur macam tu je. Sorry sayang mummy.

Saya risaukan keadaan Zara yang dah mula kenal orang masa setahun tu nanti. Belum tentu lagi dia nak kat orang apa lagi ditinggalkan kat nursery. Dan lagi saya sedih sebab ada setengah tahun lagi saya kena berjauhan dengan dia. Dalam tempoh tu jugak Zara makin membesar dan saya tak nak dia makin renggang dengan saya. Saya sangat tak tabah waktu ni. T__________T

Nak nangis. Nak nangis. Nak nangis.

0 comments: