Nuffnang Ads

Thursday, December 18, 2008

Kosong

Kosong. Itu yg aku rasakan sejak td. Kerana apa ya? Mungkin kerana keresahan melihat telefon bimbit yg hanya membisu. Tiada nada tiada deringan. Lalu harus aku apakan dgn telefon ini? Haruskah aku simpan saja di laci? Tidak! Penantian ini takkan pernah berhenti. Menunggu sang pungguk hadir ke sisi. Ke bulan bintang menyemai janji. Berdua bersama sentiasa sehati.

Apa yg aku rasa? Mungkin bosan. Kerana hampir setiap hari tiada kerja. Inilah kerja aku. Menghadap dunia khayalan yg dicipta sndr. Namun dlm dunia khayalan itu tersemai satu impian yg pasti. Aku tahu akan menjadi realiti. Rakan-rakan? Semuanya jauh mencari rezeki. Berperasaan sama spt aku. Tertekan ditekan menekan! Bingung selalu rasanya. Mengenangkan poket yg semakin nipis. Sungguh aku mahu menangis. Tp apa yg bole aku lakukan? Hanya menanti sesuatu yg tak pasti. Beribu janji ditabur. Semuanya bohong! Palsu! Tipu! Arghhhhhh bosanlah!

Eh2? Ada sms dr mickey mouse (bkn nama sbnr..heheh) Dia kata dlm akaun dia ada duit. Mungkinkah itu duit yg kami tggu2? Wahhhh spt ada sinar harapan dlm hati ini. Aku mahu cek skrg juge! Sekian, terima kasih.

2 comments:

CIVIC Power said...

Klu enset x bunyik tu tandanya...

1) dame x de kredit
2) x de ape nak dikatekan oel dame
3) batery dame da "kong"

apa2 pun yong le plak kontek org yng dok ditunggu2 tu.

MsGaijin said...

Bkn tidak mahu. Tp hp ku juga tidak bole diguna sbb bil tak bayo. Huhuhuhu.