Nuffnang Ads

Wednesday, December 17, 2008

Baru

Sungguh aku segan nak berkongsi rasa hati dgn kwn2 yg lain. Apatah lg utk berkongsi alamat blog aku. Ohhhhh malunye rase. Yelah,aku tak spt yg lain2. Pandai bermain kata ape lg berkongsi maklumat. Aku sekadar menjadikan blog ni sbg medan utk berbicara. Berbicara ttg perasaan khususnya. Bicara ttg luahan rasa. Apa saja yg aku rasa ttg sesuatu. Tak kiralah sama ada cinta,kehidupan dan lain2. Pengalaman? Mungkin ada dan selepas ini akan aku pastikan ianya menjadi satu cerita utk dikongsi bersama.

Sungguh catatan2 sblm ini mungkin akan mengundang tawa ataupun senyum sinis di bibir kamu. Namun itulah perasaan atau cerita seorang manusia bernama AKU @ MsGaijin. Sekiranya kamu kurang senang dgn kenyataan2 tersebut silalah abaikan. Namun seandainya ia mampu memberikan satu pengetahuan baru,nyatakan saja ia di situ.

Sehingga saat ini pun aku masih malu utk berkongsi. Bagi aku,perasaan halus ini adalah satu anugerah Tuhan yg terindah dan teragung. Terpulang pd manusia itu sndr bagaimana utk meluahkannya. Ini adalah cara aku. Cara kamu? Aku tak pernah peduli kerana siapalah aku utk menentukan kehidupan dan cara langkahmu. Teruskan apa yg kamu mahu kerana aku ttp di sini dgn perasaan ini.

Aku akan kembali dgn sisi yg baru...

0 comments: