Nuffnang Ads

Friday, July 11, 2014

Terima kasih.

13 Ramadhan. Dah masuk dua minggu kita berpuasa. Dugaan yang datang kali ni bukan sikit dan bukan kecil. Tapi kegagahan aku untuk menepis tidak dapat disangkal lagi. Gitu~

Berdua dengan Zara itu aku biasa. Demi Allah, kekuatan kali ini mengatasi segalanya. Positif aku rasakan ini sememangnya adalah yang terbaik. Kerana aku lebih happy. Tiada lagi sedih dan air mata.

Untuk meletakkan aku di tempat yang paling bawah sekali itu adalah satu kesilapan besar. Kerana aku tak pernah kalah. Berjuang mempertahankan kebenaran dan kehidupan itu aku rela. Demi sebuah nyawa kecil yang terlalu berharga.

Terima kasih kerana melepaskan. Terima kasih banyak-banyak kerana ini adalah kebebasan yang tersangat bermakna. Yang sangat buat aku lebih bahagia.

Semoga Ramadhan ini memberikan aku dinding kesabaran tinggi yang takkan termusnah walau ditebak dengan senapang gajah. Okbai.

0 comments: