Nuffnang Ads

Friday, April 25, 2014

Malang tak berbau. Semoga anje selamat.

Dah lama dah aplikasi Whatsapp tu wujud tapi baru-baru ni je adik beradik aku buat group. Ada 5 orang kesemuanya kecuali sorang sebab hp dia tak canggih muahahahaha

Kitorang takdelah berborak sangat pun. Bila ada hal penting je baru contact contohnya macam masa abah sakit hari tu. Pastu senyap balik. Sampailah pagi tadi tetiba abang aku bagitahu sorang budak kampung @ anak buah abg yoi kemalangan jalan raya. Abg yoi tu abang ipar aku. Dia kawen dengan kakak aku so anak buah dia tuela yang eksiden. Tak faham? Takpe tak penting pun. Tapi kami semua memang satu kampung.

Kereta yang eksiden tu adalah kereta pertama yang aku bawa dalam hidup. Kereta yang aku belajar memandu tapi auto lah. Itulah keretanya. Satria lama warna hijau. Dia berlanggar dengan lori besar gaklah. Bila aku tengok gambar yang abang aku share dalam group memang jahanam sungguh lah. Maaf kasar bahasa tapi memang itulah dia.

Pintu belah pemandu memang dah tak nampak. Dah remuk kemek segala. Daripada gambar tu aku boleh nampak gak darah kat kerusi. Seram sejuk bila tengok sebenarnya. Apa yang kakak aku bagitahu dia memang agak parah. Kaki kanan patah dua. Kaki kiri patah kat lutut. Tangan kanan pun patah jugak. Pastu pagi tadi operate rahang. Allahuakbar, takut bila dengar.

Sama-samalah kita doakan dia takde pape dan baik-baik je okay. Semoga Allah sentiasa melindungi dia.

0 comments: