Nuffnang Ads

Wednesday, September 26, 2012

Oh makcik cleaner.

Ini bukan satu rungutan. Tapi satu luahan perasaan.

Hari-hari makcik cleaner akan datang setiap pagi untuk amik tong sampah saya dan buang isinya. Hari-hari juga makcik cleaner akan datang lebih kurang pada jam 2.30 petang untuk cek semula tong sampah saya sambil membawa kertas untuk saya tanda / tick dan kemudian tandatangan dan kena cop. Kalau saya tak cop nanti dia akan tanya 'Cop?'. Huhhhhhhh

Just imagine betapa boringnya saya buat benda yang sama hari-hari. Memanglah kerja saya senang je. Ambik borang tu pastu tinggal tanda je kat Sangat Memuaskan atau Memuaskan atau Tidak Memuaskan. Dan hari-hari juga saya akan tick kat Memuaskan. Kotak nak tick tu ada banyak daripada atas sampai bawah. Dahla tu ada dua mukasurat plak tu. Blerghhhhh

Saya tak faham perlu ke hari-hari ada komen? Dulu saya komen suh lap meja, lap habuk, lap itu lap ini takde pun diorang buat. Buat 2-3 hari je pastu dah takde. Tak boleh ke dia buat conclusion tu untuk seminggu terus pada hari Jumaat? Dahlah bangunan ni ada dekat 40 tingkat. Lepastu hari-hari kena buat borang soal selidik. Membazir betul kan.

Makcik cleaner, saya dah boring sangat sebenarnya nak tick borang makcik tu. Tolonglah faham. Sobssssss

2 comments:

Uji MKK said...

kita serupa... bosan sgt!

MsGaijin said...

Mmg bosan sgt! Kalau ptg dia masuk tu je mula la rasa malas..