Nuffnang Ads

Wednesday, March 7, 2007

Something

pg td aku masuk lmbt sikit. ade hal kat tg. heheheh. on da way pegi keje tu aku dgr radio. bosan dgr era dgn hot aku tukarla sinar. best jgk sbb ada halim othman. aku suka dia sbb dia pandai berbahasa atau pun bahasa2 dia selalunye puitis dan bermaksud ataupun ada makna yg sgt mendalam disebaliknye. mcm akula. hihihi.
ada 2-3 ayat yg dia kuarkan pg td yg aku sgt suka. nak tulis kat hp tp hp aku plak black out. blk kg semlm x bwk charger terus pdm pg td. jd aku ingat kat otak jela tp tu pun tak bape nak complete. mendalam btul ayat diaaaaa.........
- tiada perasaan itu juga adalah satu perasaan.. (confuse aku.. musykil neh..)
- kalau kita tau knp sesuatu perkara tu berlaku kita kena belajar drpdnya, tapi kalau kita tak tau knp sesuatu perkara tu berlaku adalah lebih baik kalau kita buat tak tau je.. (btul jgk tp takes time la utk aku terima benda ni..) actually yg "kita tau and so on" tu aku tak ingat ayat dia so aku pun buat ayat sendiri jela.. heheheh...
siyes aku suka gile dgn ayat2 kat atas tu.. its something.. something dat u can learn from it.. something dat give u something else.. feeling, knowledge, idea and so on.. only people who knows how to feel will understand wut is dat..

0 comments: