Nuffnang Ads

Monday, March 5, 2007

Masalah Itu..

last week something bad happened to me.. very bad.. through it alone wif my broken heart.. tp bkn takat semgu yg lps je.. dr 3 mgu yg lps hidup aku seriously x tentu arah.. rasa mcm sorg2 je pass through hidup ni.. dan mgu ni dah sebln.. seriously mmg berat sgt dugaan dan ujian yg dtg dlm hidup aku.. mslh kat office, mslh kat umah..
aku blk umah dgn harapan aku akan tenang tp sebaliknya yg berlaku.. keadaan aku makin teruk bila dtg satu lg masalah.. mcm org gile aku mlm sabtu tu.. aku cari byk org utk luahkan perasaan ni tp ade yg x angkat tel, yg x balas msg, yg tak itu yg tak ini.. aku nak kuar mlm tu tp xde sape yg dpt temankan.. mmg tekanan gile.. sape2 yg aku dpt call mlm tu taula aku mcmane time tu.. mcm org x btul pun ade.. mak.. abah.. org mntk maaf.. org bkn sengaja...........
pkl 12 lbh kurang abah blk dr tgk konsert hijjaz kat bt 10.. tension gak sbb dia buat2 lupe je nak pegi shah alam.. punyela lame aku tggu dr pkl bape siap cari dia kat bt 10 tu.. tp ramai sgt org so aku malas la plak nak cari dia.. lps abah blk tu aku mmg dah ngantuk gile.. abah pun dah masuk tido tp aku kuatkan hati kuatkan mata ni ajak abah pegi jgk shah alam mlm tu.. pkl 1 aku gerak pkl 2 aku sampai.. Tuhan jela yg tau mcmane aku mengantuk tp aku borak dan borak dan borak dgn abah sampai sek. 7..
sampai sana aku cite sume kat kakak.. sekali lagi Tuhan jela yg tau mcmane perasaan kitorg menghadapi semua ni.. mata aku masa tu mmg dah bengkak.. muka aku dah sembab gile.. kakak cuma dgn mslh ni.. tp aku dgn bermcm2 mslh yg ada.. kepala aku mmg dah berat gile tp x bole tido jgk.. pkl 4 lbh kurang baru aku t'tido.. bgn tido esoknye mmg x bole blah muka aku.. mcm ape je sembab muka aku niiiiii.........
xpe farz.. sabar.. tu je.. org yg bersabar tu ganjarannya besar.. dan aku percaya org yg berjaya melawan segala kesunyian dan kesedihan dlm hidup dia jgk sbnrnya adalah org yg paling kuat dlm dunia ni..

0 comments: