Nuffnang Ads

Tuesday, March 20, 2007

Colors of Life

khamis ngan jumaat ni aku cuti. khamis ni ade hal yg aku mmg kena amik cuti. jumaat tu je yg mcm x bape pasti tp aku dah apply pun. tibe2 zul othman kata jumaat ni ade mkn2 plak kat FK. nasi beriani katenye. terkebil2 jap aku. cisss.. ni mmg sengaje tanak kasik aku mkn ni.. buat time aku cuti plak tu. dandan jerk.. isk, dahla makan.. ni yg aku nak cancel cuti hari jumaat ni..

berbalik pd hal hari khamis. bkn selalu nak dpt peluang mcmni. aku kena try jgk. utk mencari satu kesempurnaan mmg susah. so aku cuma mencari satu peluang dan ruang yg lebih baik utk memperbaiki kelemahan dan jgk hidup aku. aku harap semuanya berjalan dgn lancar. amin.... aku mntk sgt aku dpt peluang tu. i juz wanna get something different in my life. different environment, different experience. so dua hari ni aku prepare jerk. takdela prepare sgt pun but juz standby any things that could be. tu yg nak blk kg ptg ni amik brg utk khamis ni.

kalau aku cuti jgk jumaat tu maknenye aku straight tak keje sampai ahad. so 4 harila aku cuti. best ke tak aku pun tak tau. depends on how i pass through da days. ape pun hari2 yg aku lalui lately ni mmg bermacam2 kaler. ade oren, ade coklat, ade merah, ade putih, ade biru air laut.. hmm yg kaler itam tu tak bape nak adela sgt.. sikit2 jela.. nak kata happy lately ni pun ade jgk. tak taula knp. tp rasa mcm dah tak larat nak sedih2 ni. tak taula esok lusa mcmane. cuma aku rasa happy sgt bila ingat somebody. always make me smile...

thank u so much dear.. u taught me how to smile..

0 comments: