Nuffnang Ads

Monday, October 22, 2012

Hai blog walker!

Saya tersenyum sendiri bila melihat insan-insan yang keluar masuk daripada blog saya. Setiap entry yang mereka baca. Setiap entry yang mereka klik. Kadang-kadang saya akan klik entry tu jugak untuk tahu apa sebenarnya yang mereka baca sebab kebanyakannya entry yang dah lama. Saya sendiri dah lupa.

Memang diakui blog saya ni dulu banyak cerita sedih je. Entahlah. Hentaman jari jemari kat keyboard ni lagi memberikan saya satu kepuasan bila bercerita seorang diri mengadap skrin macam ni.

Saya jugak gelak bila tengok ramai sangat yang baca entry 'Aku Sebuah Tupperware'. Saya tak tahulah kenapa. Mungkin diorang google pasal tupperware kot pastu yang keluar entry blog saya pulak. Sorrylah kalau entry tu mengganggu pencarian sebenar korang. Haha.

Dan saya jugak boleh tengok location atau daripada negara mana blog walker yang singgah kat sini. Kalau setakat Malaysia tu biasalah. Tapi bila dah sampai Hong Kong, Uzbezkiztan, Zimbabwe, Hunan aku pun dah pelik dan musykil dah ni.

Lepas tu saya ada perasan sorang blog walker yang mesti akan datang boleh kata hari-hari lah kot. Dia dari Johor Bharu tapi saya tak tahu siapa. Haaaaa siapa kau hah? :P

Tak kisahlah sape-sape pun. Terima kasihlah sebab rajin sangat buang masa baca blog ntah pape ni. Jalan-jalan je kat lorong mana yang korang suka. Mak tak kisah pun nakkkk.

0 comments: