Nuffnang Ads

Monday, April 30, 2007

Confuse Mood

Sbnrnye aku menyampah jgk tgk blog aku yg dah bertukar kaler ni. Keperempuanannya terlalu terserlah. Hukhukhuk. Padahal aku tak suka langsung kaler pink. Tp sbb nak tukar selera dan tukar mood aku pun pickla new template. Kalau yg same je boringla plak. Tp siyes bosan gile tgk kaler tu. Hahaha tp sbb aku dah edit kaw2 punye aku pun malas nak tukar blk. Mcm cek pok (bak kata cek pian) jer.. Ekekeke...

Aku baru lps mkn nasi lemak. Dah mengantuk dah ni. Mcmane nak drive camni. Isk tau td aku tamau beli nasi lemak tu. Boring btul mkn nasi lemak je. Tak pyh mkn langsung kan bagus. Takdelah stim je mata aku ni. Huwaarrrgghhhhh....

Mata aku dah semakin... Semakin.... Semakin... Semakin... Lalalalala...

............................................................................................................

0 comments: