Nuffnang Ads

Monday, April 23, 2007

23 April 2007

jam dah menunjukkan pkl 8.05 malam. aku masih kat ofis duk sini sorang2. takde ape yg aku nak tggu dan takde ape yg aku nak cari. cuma buat ape yg aku nak buat dan ape yg aku rasa best nak dibuat. ntahlah.. tak taula ape sbnrnya yg aku rasa. kdg2 rasa sunyi sgt walaupun keliling ni riuh rendah dgn mcm2 perangai org. dah pindah ofis ni lgla riuh. ada je officemate yg dtg. tp totally different dgn yg dulu. dulu lain skrg lain. ape yg lainnya tu biarlah aku simpan.
tapi kalau dulu mungkin aku lbh kerap layan perasaan sbb byk masa free. senang sgt nak rasa sedih. tp skrg ni asyik busy je so masa yg ada utk bersedih sgtla sikit. ada je keje yg dtg. tak suka tp aku belajar utk terima stp perubahan baru yg dtg. busy sgt. tp kdg2 terleka jgk. masa tu semua rasa akan dtg dlm hati ni. lg2 bila dgr lagu tercipta utkku. i feel somebody near by me tp sbnrnya takde sape2 pun. so lonely....

aku ingin engkau selalu..
hadir dan temani aku..
di setiap langkah yg meyakiniku..
kau tercipta utkku...

0 comments: