Nuffnang Ads

Wednesday, December 14, 2011

Nak Demam!

Baiklah badan saya sudah mula seram sejuk. Pada awalnya saya mahu menyalahkan aircond di pejabat tapi macam tak percaya sebab sebelum ni tak ada pulak rasa macam tu. Okay saya rasa mungkin kondisi saya yang macam ni telah mendatangkan pelbagai rasa dan ragam apa lagi bila dah sampai ke hujung waktu mengandung.

Sudah 2-3 malam saya batuk-batuk kecil. Saya masih menyangkakan semuanya adalah biasa-biasa saja. Biasalah batuk-batuk tu. Kadang-kadang sebab sejuk atau minum ais. Tapi bila pagi tadi tekak saya dah mula rasa macam tak best. Okay saya dah tahu kenapa!

Tolong. Tolong. Tolonglah jangan demam. Masa saya menaip ni pun saya tengah menahan sejuk yang amat sangat. Kepala saya pening-pening sikit. Kadang-kadang dia jadi pening banyak. Mungkin sebab saya tak berapa cukup tidur sejak akhir-akhir ni. Semalam pulak ada kena hujan sikit tapi itu semalam. Saya dah rasa seram sejuk sejak daripada kelmarin lagi.

Aduhai, janganlah macam ni. Dengan keadaan saya yang macam ni memang ketidaklaratan saya tu akan bertambah 8 kali ganda nanti. Cukuplah dengan letih dan mengah yang saya rasa. Kalau dah demam makin teruklah nanti. Helpppp~

0 comments: