Nuffnang Ads

Tuesday, April 7, 2009

Balik lambat.. Huhuh!

Dah pkl 5.55 ptg. Aku masih kat ofis lg. Knp? Pelik kan sbb selalunye time nih aku tgh baekkk punyer tido dlm komuter. Tp apakan daya aku ada bengkel fail meja kat ofis nih. Tp aku mls nak join. Aku kena tggu je dorg meeting dlm bilik tu. Takpela sbb td cek mat ckp nak suh driver antakan aku blk. Feel like a princess! Huhuhu wink2! ~~ siap la kalau dorg tak jadik nak anta aku! Huh! Aku cikik-cikik cek mat tu!

Hari ni rasa boring sgt. Pg td sepatutnya ada meeting tp tunda ke pkl 12.30. Tu yg bengkel fail meja nih jd tunda sampai ke ptg. Tgh meeting td rasa ngantuk sgt. Tp terpaksa tahan jerla sbb aku catit minit. Takkan nak tido lg plak. Kang ada lg catatan minit terlampau "cari mee udang yg lazat". Hahahahah sengal la aku nih! Tp meeting kali ni best sbb kejap jer. Pastu kena puji dgn bos. Dia ckp
keje aku setakat ni ok and seorang manusia yg cpt belajar. Komen yg biasa didgr. Ihikss! (Heppp tak baik riak..!) Skrg ni kan aku kena duk ofis jer so kat sini jerla aku bole prove performance aku pd keje. Bknkah MsGaijin mmg terer bab2 admin ni sejak dr zaman dulu lg? Eheheh weeee~~~ Pastu yg lg best bos suh mntk sorg PT N17 masuk ofis nih. Dgn selambenyer aku ckp dgn bos kedua aku "saye sokong!". Hahahah pastu dia sound aku "hah nak larik dr keje la tu!". Aku buat bodo sambil tersengeh2. Huhuhuhuhu. Bkn apela kan,sekurang2nya aku bole ikut dorg outstation lps nih. Penat je aku beli seluar dgn kemeja tiap2 kali lps gaji. Khas utk attire time kuar tu. Yerla takkan nak pakai baju kurung plak keje sampai 1-2 pagi. Pastu bole jgk carik duit lbh. Skrg kena fikir psl duit jer. Mana nak fikir bln 6 mana nak fikir majlis. Sume tu kena pakai duit. Usaha la!

Rindu.. Erm pd siapa? Pd dia. Masa sgt2 mencemburui aku. Haihhhh! Terlalu singkat masa yg diberikan. Tp takpelah. Bkn sng nak mengajar hati utk jd lbh memahami. Apa lg dia masih baru aku kenal. Seiring dgn usia aku bekerja kat sini. Masih baru lg. Tp rindu dan syg pd dia bagaikan sudah wujud sejak aku blum terlihat di dunia ini. (indahnye bila aku berkata-kata =P..)

0 comments: