Nuffnang Ads

Thursday, October 20, 2011

Selamat Tinggal

Sengal-sengal tangan kiri saya akibat injection kancing gigi masih lagi belum hilang. Sejak hari Isnin lepas lagi. Terasa macam bukan daging saya yang kena cucuk tapi tulang saya! Rasa macam cedera parah sangat ni. Saya stress~

Ofis saya memang berada dalam keadaan santai sepenuhnya. Orang ke sana sini malah ada yang tak masuk ofis langsung. Ada kawasan yang sudah lapang dan ada yang bersepah-sepah. Sememangnya menunggu masa untuk berpindah ke Putrajaya. Saya tak tahu kenapa tiada sekelumit pun rasa happy dan suka nak berpindah ke sana. Saya memang tak suka. Tak tahulah kalau awal-awal memang rasa macam ni tapi bila dah kat sana boleh bertukar jadi riang ria. Tapi memang inilah perasaan saya sekarang. Saya tak ada mood langsung nak berpindah.

Sebulan dua ni saya boleh diumpamakan macam ombak pantai. Ada pasang surutnya. Hati saya boleh kata hampir setiap masa sentiasa tidak tenang dan tak pernah tenteram. Ya Allah, kenapa agaknya? Waktu ini juga begitu. Saya sudah penat dan bosan mungkin. Penat dan bosan dengan manusia yang masih sama. Tiada perubahan.

Selamat tinggal Wisma Sime Darby.

0 comments: