Nuffnang Ads

Thursday, October 13, 2011

Holiday, I Need You


Saya perlukan percutian. Please! Please! Please! Tak kisahlah pergi mana pun asalkan dapat dok kat bilik hotel diam-diam lepas tu bangun pagi pergi breakfast kat cafe house. Macam dulu-dulu. Ke Penang, Port Dickson, Kuantan, bla bla bla. Even dok kat Summit Hotel tu je pun dah okay dah. Pagi-pagi makan banyak-banyak lepas tu sambung tidur.

Dah lama sangat saya tak rasa quality time macam tu. Kadang-kadang dapat 2 hari 1 malam pun dah cukup best dah. Bersantai-santai dok kat balkoni. Jalan-jalan sana sini berdua. Pergi lain-lain negeri makan pun macam-macam. Sihat dan berkhasiat tubuh badan saya waktu tu. Aduhai bila agaknya saya berpeluang untuk rasa macam tu lagi?

Bali! Saya nak ke sana lagi. Tapi macam mana eh? Status saya di Imigresen telah menjejaskan peluang untuk ke luar negara. Huwaaaa saya benci PTPTipu tu. Dulu waktu bercinta cita-cita kitorang memang nak ke Bali berdua. Saya akan pastikan itu terjadi juga satu hari nanti. Lagipun saya dah pernah ke sana jadi okaylah jugak sebab masih ingat lagi jalan kat sana sikit-sikit. Lagipun rupanya terlalu banyak tempat yang saya tak pergi dulu. Satu hari nanti. Pasti!

Kadang-kadang rasa macam mengidam pulak nak cuti-cuti dok kat hotel tepi pantai. Macam teringin sangat ni. Apa punya pesen mengidam ni?

0 comments: