Nuffnang Ads

Friday, June 7, 2013

Dari 11 ke 8 ke 11.

3 Jun 2013 hari tu bermula kerja di ofis baru. Sebenarnya takdelah baru pun. Dulu masa mula-mula kitorang pindah ke Putrajaya kat sinilah tempat aku. Sama. Kedudukan pc, meja, kerusi, partition semuanya sama. Tapi lepas tu kena pindah ke tingkat 8. Dan sekarang kembali ke tingkat 11 semula. Duhhhhh~

Dunia semakin luas. Kalau dulu aku dok dalam bilik tapi sekarang dok kat luar je. Aku dah tak boleh nak tidur sesuka hati. Aku dah tak boleh nak bukak facebook setiap masa. Aku dah tak boleh nak merayap dengan riang gembira.

Tapi aku okay. Aku tak kisah pun. Kisah sikit je heheheh.

Bulan ni jugak ofis aku menerima semua pengurusan baru. Timbalan Pengarah baru, S41 baru, S22 baru. Complete sudah carta organisasi pengurusan cawangan aku. Tak lagi berlubang di sana sini. Dan aku terasa macam 'ketat' di meja aku sendiri. Sampai ada yang tegur 'Farz sekarang nampak busy je..' Ya memang aku dah tak boleh nak lepak macam dulu-dulu lagi. Sobsssssssss

Tapi macam yang aku cakap. Aku okay. Sebab mungkin ini satu peluang atau keadaan untuk aku mencergaskan diri aku semula. Peluang untuk aku memajukan diri. Peluang untuk aku menaikkan semula markah LNPT aku yang disabotaj. Sikit-sikit aku akan cuba untuk perbaiki kelemahan dan kesilapan yang ada.

Haih tapi aku tetap aku. Walaupun dok kat tempat open macam ni kecoh tetap kecoh. Diorang sendiri cakap dulu Farz dok dalam bilik susah nak kacau, sekarang kat luar hari-hari nampak muka kenalah kacau. Okay fine aku memang selalu kena buli.

0 comments: