Nuffnang Ads

Wednesday, February 28, 2007

Tidur

tidur tu adalah satu cara utk kita rehat dr kesibukan bekerja dan juga utk merehatkan fikiran. utk org dewasa tp kebudak2kan mcm aku ni dia kena tidur lebih dr org dewasa. aku kena tidur at least 10 jam. huhuhu. aku nak berehat. semgu dua ni aku penat sgt. so dgn tidurla aku harap aku dpt rest. tp sejak akhir2 ni tidur aku selalu terganggu. aku tidur tak lena. kejap2 bgn kejap2 terjaga. nak kata panas tak jgk tp mmg aku rasa tak selesa dan tak tenang. aku rasa mcm ada yg tak kena. rasa mcm ada yg kurang. dlm satu mlm ntah bape puluh ratus kali aku terjaga. pastu aku paksa jgk mata aku ni utk pejam. sampai la esok pagi mesti aku akan confuse dan tertanya2 knp la aku tidur tak nyenyak. benda ni bkn baru sehari dua tp almost 2 weeks. nak kata tidur tak cuci kaki aku buat tiap kali nak tidur. pastu doa mntk dijauhkan dr mimpi2 yg kurang elok. mmg tak mimpi tp dia dah bertukar jadi tidur tak lena. seksanya la kalau benda ni berterusan. aku takut jadi habit je sbb kalau dah jadi habit mmg payahla nak back to normal. ha ni aku tgh ngantuk ni sbb tak cukup tidur. adoilaa....

0 comments: