Nuffnang Ads

Wednesday, June 12, 2013

Entah aku pun tak tau cite pasal apa.

Aku adalah seorang manusia yang sangat takut sesat bila drive sorang-sorang. Siyes takut. Aku mesti nangis kalau aku tahu yang aku dah salah jalan pastu sesat ntah ke mana-mana.

Aku jugak boleh jadi sangat marah dan mengamuk. Hahaha memang rasa macam orang gila.

Kelmarin aku pergi KL atas urusan yang perlu dilakukan dan yang dah lama tertangguh. Aku bbm kawan lama aku time sekolah dulu tapi dia tak baca. Aku call dia tak angkat. Aku perlu membawa dia untuk dijadikan co-pilot sebagai penunjuk arah ke tempat yang dituju. Kalau tak mesti aku menggelabah nak bawak keta sorang-sorang meraban ntah ke mana.

Lama aku tersadai kat depan pejabat pos tunggu dia call balik. Akhirnya perjalanan ke KL diteruskan bila dia confirm boleh temankan. Yahooooooooo

Tapi aku tetap menggelabah sebab dah lama sangat tak drive sendiri pergi KL. Apa lah nak jadi.

Tempat yang aku nak pergi tu kat depan Masjid Negara je pun. Sebelah ofis Al-Hijrah. Lepas submit segala benda, bayar RM20 aku kena tunggu paling lama 2 minggu untuk dapat surat tu. Kalau nak cepat aku kena follow up dalam 7 hari ni. So tak boleh nak pergi ke tempat yang satu lagi since takde surat tu. Tapi kawan aku cakap next time kalau dah ada call je dia then dia akan temankan.

Sebab aku tetap takut sesat. Pfftttttttttt

Lepas settle semua tu kitorang pergi makan kat kedai depan Pertama Kompleks. Sambil cuci mata tengok orang lalu lalang. Satu demi satu kenangan singgah dalam fikiran sama seperti lalu lalangnya kereta dan bas tu semua. Tapi kenangan tetap kenangan. Anak tetap keutamaan. Eh macam dialog Teduhan Kasih plak. Ahaksssss

Tu je. Kbai!

0 comments: