Nuffnang Ads

Thursday, November 17, 2011

Berkenduri & Bercuti


Saya nak cuti-cuti kat Bayu Beach Resort, Port Dickson. Tapi tak kesampaian sebab kakak saya booking kat Tiara Beach Resort. Saya tamau taman tema. Saya mahu pantai. Saya mahu apartment ada balkoni boleh buat gaya Titanic lepas tu boleh tengok laut lepas tu bangun pagi-pagi pergi breakfast kat coffee house. Tak kesampaian. Wuuu wuuu wuuu~

Ahaaa sebenarnya minggu ni rumah saudara saya kat Port Dickson ada kenduri kahwin. Mula-mula tu saya macam dah terfikir kalau pergi awal sehari pun best. Stay kat Bayu Beach Resort lepas tu berkasih sayang dengan dia sebab dah lama sangat kitorang tak holiday berdua. Tapi sungguh tak disangka rupanya kakak dan abang fikir benda yang sama. Jadi saya tumpang jelah. Hihuhihuhihu.

Disebabkan kakak saya tak dapat join jadi dia cuma suruh kitorang bawak anak-anak dia je. Sambil pergi kenduri kahwin sambil bercuti. Walaupun bukan di hotel yang diimpikan tapi mengenangkan dapat holiday free saya pun terima saja dengan rasa redha dan pasrah.

Yahoo.com!

0 comments: