Nuffnang Ads

Wednesday, July 4, 2018

Hidup baru.

Hidup baru. Yup mommy ada hidup baru sekarang. Hidup baru yang sangat membahagiakan. Cukuplah ayat itu untuk menggambarkan kehidupan sekarang.

Dulu kawan baik mommy wasap tanya kenapa tak update blog lagi? Nak update blog ni bukan boleh update sesaje. Mood nak kena ada, idea pun kena okay. Rajin ke tidak pun kena tengok jugak. Dah lama sangat mommy off dari blog ni sampaikan nak sign in tadi pun dah lupa password. Dahla office ni baru tukar pc baru jadi semuanya dah gone! Jenuh ketuk kepala dok ingat email dan password blog ni arghhhhhh~

Kalau nak cerita, terlalu banyak yang nak dikongsikan. Sampailah berdirinya mommy dalam hidup hari ini. Hidup yang mengubah segalanya. 360 darjah mommy berpusing menukar segala apa yang ada menjadi yang lebih baik. Untuk diri mommy dan Zara. 

Siapa sangka kalau dahulunya mommy memang tak nak kahwin dah. Memang tak terfikir langsung. Tapi Dia jumpakan mommy dengan seorang manusia. Manusia yang biasa-biasa tapi hatinya luar biasa. Manusia yang biasa-biasa tapi cintanya luar biasa. Manusia yang biasa-biasa tapi kasih sayangnya luar biasa.

Yela mommy tahu memang tiada manusia yang sempurna. Nak puji sangat pun tak boleh sebab siapa yang tahu apa yang akan berlaku 5 minit lagi? Tapi sejujurnya dia manusia yang menyempurnakan hidup mommy. Menyempurnakan segala kurangnya. Menyempurnakan apa yang tiada. 

Alhamdulillah. I'm done.

0 comments: