Nuffnang Ads

Monday, July 6, 2015

Durian free.

Blogging sambil makan durian tu best. Sambil makan sambil taip sambil menung. Aku cuma mampu senyum. Durian free memang sedap.

First time buka puasa kat luar hari ni. Selain dengan family kat Seremban hari tu. Lepas makan tak tunggu lama budak kecik buat hal. Nak itu la ini la. Lepas buka pergi ofis jap bagi tengok YouTube seminit dua dah jom balik.

Letih semalam tak hilang lagi. Sampai bila entah baru tak letih memanjang letih saja aku ni. Batuk pun still tak okay lagi. Tapi sebab aku tengah hangin tak peduli la demam ke panas ke aku belasah gak durian tu. Niat hati nak share tapi sape suh ego padan muka aku makan sorang 5 bijik.

So cerita dia sekarang aku dapat durian free. Suka makan. Tapi Zara tak suka. Ikut sape pun tak tau.

0 comments: