Nuffnang Ads

Tuesday, June 23, 2015

Kerja dan pengalaman.

Bulan lepas aku ke Sabah. Awal bulan hari tu pun aku ke Sabah lagi. Sebelum tu ke Melaka. Nasib baik program dekat Negeri Sembilan tahu lambat kalau tak sana pun aku pergi. Cari duit la nak raya ni.

Masuk bulan puasa semua aktiviti outstation terus berhenti. Kecuali program-program jabatan yang memang khas untuk bulan puasa dan aku tak terlibat pun. Cuma harapkan OT kat office jela.

Lepas raya nanti barulah kita akan start sibuk balik. Nak ke Johor, pastu program merdeka lagi. Tapi mintaklah sangat aku tak pergi Sarawak tu. Kena cari alasan siap-siap kalau nama naik heeeeee~

Itulah hidup. Sibukkan dengan kerja untuk lupakan masalah kalau ada. Menstabilkan ekonomi dan kehidupan dalam mencari pengalaman. Yang penting aku dan Zara happy!

0 comments: