Nuffnang Ads

Wednesday, March 25, 2015

Apa suka-suka?

Perasaan apakah namanya kalau baru sekali berjumpa dah ada rasa suka?
Perasaan apakah namanya kalau baru sekali bertegur sapa dah mula rasa suka?
Perasaan apakah namanya kalau baru sekali berbual dah mula cakap yang kita suka?

Apa ni apa ni apa ni? Arghhhh confuse.

Dari semalam aku garu kepala yang tak gatal. Ah cliche sungguh ayat ini. Aku tak berhenti berfikir tentang rasa. Rasa apa yang ada sebenarnya? Rasa bagaimana yang kita rasa sebenarnya? Rasa apa yang mula wujud sebenarnya?

Aku tanya, ini semua cakap kosong atau ada isi? Aku tanya yakin benarkah dengan apa yang dikata? Kau kata kalau dah suka nak buat macam mana. Hati dah suka. Ahhh kau cuma buat aku pening. Sampai ke waktu ini aku pening dan sudah mula rasa macam nak bengong.

Apa ni apa ni apa ni? Arghhhh apa nak buat ni?! Apa suka-suka kat orang ni?

0 comments: