Nuffnang Ads

Monday, February 18, 2013

Saje je teringat. Heheheh.

Hari ni mood aku semua nak mengimbas.

Kenangan.
Memang untuk diimbas kan?

Kenangan manis-manis jelah. Yang pahit aku campak ke longkang.
Persetankan. Kau boleh blah. Syuhhhh~

Makanya habis segala ceruk almari youtube aku search. Lagu-lagu yang lepas.
Yang pernah buat aku tersenyum. Yang pernah membahagiakan.

Aku tahu kenangan-kenangan itu sudah punya hidup sendiri.
Hidup yang bahagia. Hidup yang gembira. Aku tahu.

Aku dengar lagu-lagu tu sambil tersenyum. Kadang-kadang tersengih.
Memberikan aku nafas bahawa aku juga pernah bahagia. Sangat bahagia.
Tapi cukuplah sekadar aku mendengar dan mengenang. Tak lebih daripada itu.
Walaupun ada rasa macam nak gelak. Ketawa.
Adoi menyucuk-nyucuk rasanya semua kenangan tu.
Takpelah Farz. Chill. The time is just not coming yet.

Its okay.
Kerana aku juga bahagia. Bersama Dhia Zara. Cukuplah.

0 comments: