Nuffnang Ads

Monday, February 18, 2013

Planning.

Better. Feel so much better. Its called stronger.

Ye lah kot. Heheheheheh.

Beberapa hari melalui hidup berdua dengan Zara. For the first day i'm not okay. Seriously. I'm just not okay. Dunno how to deal with with it. Not the situation but the feelings here and there. Tapi sehari je. Heheheheheheh lagi.

Last thursday saya nekad untuk kembali ikut show ofis. Ikut dorang pegi outstation tapi saya mintak yang dekat-dekat je dulu. Yang jauh tu saya kena fikir banyak since saya ada Zara. Boleh je nak bawak tapi macam tak relevan sebab nanti mcmana nak buat kerja? Kan? So jumaat lepas tu saya mulakan dengan show kat Puchong Perdana. Hmmm Zara sangat suka. Siap joget-joget tepuk tangan. Bila pergi jauh daripada pentas dia tunjuk-tunjuk ajak pergi tempat tu balik. Zara, benda-benda lagha ni yang kau suka kan? Eheh.

So lepas ni saya akan mencari peluang untuk cari duit lebih lah. Kita pun dah bincang dengan bos kat ofis dan diorang okay je. Cuma kalau yang jauh-jauh tu saya kena plan lebih contohnya suh mak jaga Zara jap ke. Tapi saya rasa macam tak sanggup je nak tinggal lama-lama. Kalau sehari dua pun tetap gak tak sanggup. Ahaks~

Saya juga terfikir untuk kerja lebih masa tiap hari. Mungkin saya boleh balik lewat dalam sejam tiap-tiap hari. Buat dan siapkan je kerja yang ada. Kalau buat hari-hari selama sebulan dah dapat banyak jam jugak kan? Plus saya kena bagi susu lebih kat pengasuh so that kalau ambik Zara lambat sikit pun saya takdelah risau dia haus ke apa. Hmmm asalkan boleh tambah income sikit-sikit pun dah okay.

So last weekend kita habiskan masa dengan tengok tv, layan Zara main. Malam minggu hari tu saya bawak Zara jalan-jalan kat Presint 2 pastu kita pergi Dataran Masjid Putrajaya tu. Seronok sangat dia tengok orang lari sana sini. Zara cuma mampu tengok je sebab tak boleh jalan lagi. Hahaha. Kita bawak sekali beskal dia then kita main tolak-tolak sambil tembak pistol buih. Zara happy, so do i.

Memang nampak orang macam pelik bila tengok kitorang jalan berdua je. Tapi? Buat tak tau je.

0 comments: