Nuffnang Ads

Wednesday, December 12, 2012

Arghhhhhhhhhhhhhhh

Aku benci ulat! Sumpah aku benci ulat, cacing dan yang spesis dengan mereka. Yang menggedik, menggeletis macam tu.

Campaklah katak ke lipas ke aku tak takut pun. Lipas tu aku boleh kejar lagi keliling rumah walaupun di waktu yang sama dia dah lari ke mana-mana sebab geli. Takut dengan lipas? (-___-")

Dulu masa sekolah aku ada fobia dengan seekor haiwan. Ayat nak bahasa melayu sangat ek? Siput, ya aku benci siput. Sampai sekarang masih ada yang panggil aku pisot. Macam mana boleh dapat pisot? Sebab dulu aku tersalah sebut nak panggil siput tapi tercakap pisot. Kenapa aku benci siput? Sebab aku geli tengok dia berjalan slow pastu berlendir-lendir berair sepanjang perjalanan tu. Arghhhhhhhhhhhh sumpah aku geli!

Ulat, cacing. Itu lg spesis yang memang sampai bila-bila pun aku tak boleh nak tolerate. Pagi tadi entah mana datang tetiba ada ulat kecik kat jari aku je aku dah melompat satu rumah macam nak cabut tangan ni baling ke mana yang boleh. Tahap geli tu rasa macam nak berus jari ni dengan berus dawai. Rasa macam nak samak. Dan sampai sekarang aku masih meremang bulu roma. Urghhhhhhhhhhhhhh

Okay aku cuma nak bagitahu tu je. Aku benci ulat dan cacing. Dan siput. Sekian.

0 comments: