Nuffnang Ads

Wednesday, November 21, 2012

Saya demam oi.

Dalam mempertaruhkan sebuah harga diri dan kesabaran, saya diberikan penyakit. Tapi takpe sebab penyakit itu penghapus dosa.

Kalau nak ikutkan dah lebih sebulan saya batuk. Zara dah sembuh pun saya masih lagi batuk. Seminggu dua yang lepas batuk saya macam nak sembuh tapi tetiba minggu lepas saya rasa lain macam je. Tekak mula perit, saya asyik bersin dan batuk saya makin kerap.

Arghhh confirm nak demam!

Suara di sana sini mengusik 'Zara nak dapat adik!'. Hohhh jangan. Jangan fikir sampai ke situ sebab saya sendiri tak tercapai akal nak fikir ke tahap tu. Banyak kali saya bagitahu, Zara anak tunggal. Bukan saja-saja nak cakap. Tapi entahlah saya suka cakap macam tu tapi dalam hati takde niat apa pun. Nak tutup mulut orang yang mengusik jelah kot. Lagipun dalam keadaan sekarang ni....... Mungkin tidak!

Memang saya rindukan momen masa mengandung. Saya cemburu bila tengok perut perempuan mengandung. Tapi terlalu banyak benda yang saya takutkan. Makanya itu lupakan saja.

Hari ini batuk dan selesema saya masih sama. Kepala berat dek kerana selesema makin teruk. Suara saya juga semakin seksi rasanya. Walaupun sengau. Badan pun masih lemah jap rasa hangat jap rasa sejuk. Tapi takpe sebab penyakit itu kan penghapus dosa. Tapi tetiba rasa macam risau sebab Zara pulak dah start selesema balik. Hadoiiiiiiiiiiiiii


0 comments: