Nuffnang Ads

Thursday, September 27, 2012

Momen dalam perut.


Saya rindukan detik-detik ini. Saya rindukan saat-saat itu. Waktu itu kalau saya seorang sekali pun saya tak pernah berasa seperti sendirian. Saya ada peneman yang setia. Saya ada dia yang bagaikan mengerti dan memahami setiap rasa dan perasaan yang saya ada. Dia yang sentiasa mendengar segala bisikan hati dan tangisan jiwa.

Saya rindukan detik ketika Zara masih di dalam perut. Benar kata orang, usai bersalin kita pasti akan merindukan saat-saat sewaktu mengandung. Memang betul. Momen sepanjang 9 bulan tu terlalu indah untuk dikenang. Terlalu berharga untuk dilupakan. Setiap kesakitan dan kegembiraan yang dilalui sepanjang tempoh itu tak pernah berganjak daripada ingatan saya.

Zara, mummy rindu Zara. Rindu sangat. Pedih sungguh rasanya.

0 comments: