Nuffnang Ads

Wednesday, September 26, 2012

Jom kita perabih duit kat IKEA.

Minggu lepas saya ternampak sorang kawan ni post gambar lampu IKEA. Haha kalau kau baca blog aku ni kau mesti tau kau sape. Tengok je gambar tu pastu tetiba terfikir.

Dengan pantas saya snap gambar dan bbm kat dia besertakan caption 'Jom pegi IKEA!'. Jawapan yang diterima cuma 'Okay'. Okay takpe saya tanak harap sangat pun sebab since dah pindah Putrajaya semua tempat kitorang rasa macam jauh sangat nak pergi. Sume tempat kena lalu highway. Sume tempat kena lalu tol. Sobsssss

Tak sangka plak rupanya dia memang betul punya okay. Sabtu lepas kitorang pun pergi. Arghhh ramainya orang. Takkan sume ni nak beli lampu tu gak kot? Niat kita cuma nak beli lampu je okay. Lampu sahaja!

Tapi sebelum sampai lampu tu dah terambik lampu tidur warna merah dua. Terambik lagi cawan warna warni. Sampailah jumpa lampu yang kita nak tu. RM35 je satu jadi kita ambik dua. Pastu terambik plak jam dinding kaler merah. Pastu ambik plak frame gambar. Pastu ambik plak tong sampah kaler merah. Eh terambik plak gambar dinding. Pastu ambik plak bunga kecik nak buh kat toilet pastu ambik lagi pasu nak buh bunga tadi tu. Pastu ada lagi sebenarnya tapi saya dah lupa. Hehe.

Nasib baik fikir nak jimat sikit. Kalau tak abis saya angkut semua yang saya nampak. Tu pun nak ambik lagi tapi dia tahan. Suh sabar sebab nanti dia plan nak pergi lagi. Haaaaaa suka!

Banyak lagik yang saya nampak, jeling dan mahu tapi simpan je dulu. Nanti kita habiskan duit lagi. Seronok nak hias rumah kali ni. Black, white and red. Ohh la la.

0 comments: