Nuffnang Ads

Thursday, July 5, 2012

Dung dang dung dang!

Sejak semalam hidup saya di pejabat memang tak tenang. Tak lagi sunyi sepi. Semuanya kerana arahan yang meminta preview diadakan di luar studio di kawasan luas yang berada bersebelahan dengan bilik saya. Wuuu wuuu wuuu~

Pening kepala saya dengan bunyi muzik yang tak berhenti-henti. Nak dok kat surau tak boleh nak dok kat bilik ni pun tak aman. Tapi tak apalah. Dah memang kerja diorang kan. Maka saya dengan pasrahnya tadah jelah telinga ni.

Rutin harian saya membuat stok susu untuk Zara pun dah terganggu. Nak buat kat surau tak boleh, kat tempat saya lagilah tak boleh sebab orang keluar masuk. Bos pun ada dalam bilik dia. Aduhai kacau betul lah! Cuma pagi tadi jelah saya kunci bilik ni sebab bos takde ada meeting. Bape kali orang try bukak saya buat tak tahu je. Hihihihi. Sesi petang pulak saya minta izin kat Mama, Jurusolek kat pejabat ni untuk pinjam plug kat bilik dia. Okay line clear walaupun terpaksa berjaga-jaga jugak sebab orang keluar masuk. Cuma selamatlah sikit sebab orang tengah sibuk preview.

Macam nilah hidup saya di pejabat. Kalau tak dengar diorang preview, dengar diorang buat latihan pulak. Dung dang dung dang lah kat studio tu. Tak payah bukak radio ke youtube ke apa dah. Dengar jelah diorang menyanyi. Show free tau. Kita enjoy!

0 comments: