Nuffnang Ads

Wednesday, May 9, 2012

Dhia Zara


Inilah kekasih hati saya. Kekasih yang bermakna segala-galanya bagi saya. Kekasih dunia akhirat saya. Kekasih yang takkan terganti dengan apa saja harta yang ada dalam dunia ni.

9 bulan lebih dia berada di dalam perut saya. Akhirnya dia lahir juga. Dia yang saya sangkakan seorang bibird rupanya munga. Ok mari kita salahkan doktor tersebut. Tapi saya semakin gembira bila mula mengetahui dia adalah seorang munga. Harapan dan cita-cita nak grooming baby akhirnya tercapai juga. Ohhh~

Nama = Dhia Zara binti Abdul Alif Azhar
Tarikh Lahir = 17 Januari 2012
Waktu Lahir = 6.32 petang
Tempat Lahir = Hospital Putrajaya

Bahagia yang saya rasa sewaktu melihat dia diletakkan di atas perut sesudah dilahirkan hanya Allah yang tahu. Sungguh saya teringin sangat nak menangis macam orang lain bila tengok baby sendiri. Tapi saya tak boleh nak menangis. Sekadar sebak di dada pada waktu itu. Saya gembira. Sangat gembira. Situasi waktu itu akan saya ceritakan kemudian.

Zara, mummy sayang Zara sepenuh hati. Takkan ada benda dalam dunia ni yang boleh menandingi kasih sayang mummy pada Zara. I LOVE U SO MUCH!