Nuffnang Ads

Tuesday, April 17, 2012

Selamat Datang

Okay sangat lama sejak entry saya yang lepas. Tiba-tiba bila nak aktif semula konon-kononnya terus kasi entry marah. Eheh tak marah pun. Entah kenapa pukul 4.00 pagi ni saya jadi aktif. Mungkin sebab hati tengah panas. Sebelum tu susah hati. Susah hati lalu menangis tersedu sedan. Okay nanti kita cerita.

Ahhaaa menyepinya saya di sini adalah kerana saya telah pun berjaya mengempiskan perut saya. Huuuu saya tak nak cerita sangat dalam entry ni. Saya nak buat satu entry khas untuk kekasih baru saya. Kekasih yang paling dikasihi dalam dunia ni. Lebih daripada segala-galanya.

Banyak cerita lepas geram yang saya terlepas untuk tampalkan kat sini. Bila tak terus buat memang saya akan lupalah kan. Takpelah kalau bab yang lepas geram tu mesti tak bape nak best jadi biarlah terus berkubur. Tapi kalau ada yang teringat saya tetap nak tampal. Tunggu jelah.

Selamat datang kembali.

Bosan Dengan Kau

Susahnya hidup kalau bertemankan kisah silam. Memang susah. Susah bila kita masih tak melupakan semua tu. Oh ini bukan cerita saya. Tapi cerita orang lain.

Saya benci orang yang sentiasa nak mengimbas kenangan dulu sedangkan dia sudah berdua, bertiga, berempat dan seterusnya. Tak cukup bahagiakah dia dengan kehidupan yang ada? Perlukah memutar kembali masa hanya untuk mengimbas kenangan, lagu atau apa saja yang pernah dilalui? Okay kisah ini dikecualikan untuk sesetengah isu.

Ya, kenangan itu untuk dikenang. Tapi ada batasnya. Sampai satu tahap kenangan silam itu harus dilupuskan sekiranya memang boleh memusnahkan apa yang ada. Tak perlulah bersembang konon mengenang semula. Cukup dengan melihat daripada jauh dan meneruskan kehidupan masing-masing. Dan kalau perlu tengok pun tak payah.

Dan saya jadi makin benci bila orang lain yang lebih-lebih. Kawan takde pape tapi orang lain pulak yg offer untuk ingat balik yang lama-lama. Memang menempah maut ni. Memang aku aim habis nama kau lepas ni.

Bosan dengan kenangan.