Nuffnang Ads

Thursday, December 8, 2011

Saya Datang Nihhh.

Lama. Memang lama. Bukan sebab tak rajin. Tapi sangat malas sebenarnya. Ehh apakah?

Berkali-kali saya view blog saya ni. Pergi new post lepas tu saya tekan button pangkah. Esoknya pun macam tu jugak. Bukan tak ada cerita tapi memang saya malas. Nak mencari mood rajin bukan senang. Perut berat tangan pun rasa berat. Eh eh lagi?

Nak kata sibuk takde la sibuk sangat. Mungkin sibuk dengan kehidupan di luar waktu pejabat. Saya sibuk kat pejabat? Jangan harap. Pernah sibuk tapi mungkin sehari dalam sebulan. Itu pun jarang. Heeee~

Tapi kehidupan di luar waktu pejabat memang agak menuntut masa yang tak seberapa. Alah takdelah apa sangat pun. Cuma saya sibuk buat persiapan untuk baby. Segala apa yang kitorang nak beli semua dah ada. Termasuk dengan stroller sekali. Saya nak sangat upload gambar stroller baby saya tapi nantilah dulu. Tunggu dia lahir okay. Nanti dah tak suprise lah. Stroller baby saya sporty tau. Dia yang pilih dan dipersetujui 100% oleh saya.

Saya tak rasa terlalu awal sebab untuk kemudahan kitorang jugak. Sekurang-kurangnya dah tak ada apa yang disediakan lagi. Bila nak pakai semua dah ada. Senang dah tak payah nak fikir. Tinggal tambah-tambah baju baby ikut pembesaran dia je nanti. Lega.

Lepas ni tinggal fikir nak cari duit lebih untuk memperbaiki ekonomi rumahtangga je. Supaya kehidupan lebih selesa dan sempurna. Semoga Allah limpahkan rezekiNya ke atas saya dan keluarga. Amin~

0 comments: