Nuffnang Ads

Tuesday, November 22, 2011

Sejak Bila? Kerana Bola?


Sejak berada di Tiara Beach Resort, Port Dickson saya berasa sedikit musykil. Sejak bila laki aku suka tengok bola ni? Macam mana dia boleh join family aku tengok Malaysia lawan Myanmar? Channel sukan pun takde tau kat Astro rumah kitorang. Sebab dia memang bukan jenis kaki bola.

Malam tadi pun saya bertambah pelik. Rumah tu ada 2 orang je. Kalau tak saya dengan dia, dia dengan saya. Yang lagi setengah masih dalam perut. Tapi dia punya bising macam ada 20 orang! Makan pun tak pandang saya langsung. Straight terus ke tv tak pandang kiri kanan.

Nak gelak bila tengok. Memang dah gelak dah pun. Beria-ria tengok bola, jerit-jerit, tepuk tangan (macamlah orang tu dengar). Tapi bila saya cakap pasal kalau masih seri jugak nanti akan ada dua masa tambahan, penalti dan sudden death. Tiba-tiba dia datang duduk kat sebelah saya sambil tanya. 'Mummy, sudden death tu apa?'

Hahahahahahahahaha. Saya tak ada komen lain.

0 comments: