Nuffnang Ads

Tuesday, November 1, 2011

Meja Saya Ofis Saya

Susahnya bila komputer sendiri takde internet. Terpaksalah saya menumpang mana-mana komputer yang tak bertuan. Bukan tak bertuan terus tapi ada yang tuannya pergi Mekah untuk menunaikan haji, ada yang tak masuk ofis dan lain-lain sebab lagi. Almaklumlah bila baru berpindah ni alkisahnya semua benda masih tunggang langgang.

Saya agak buntu untuk memikirkan entry apa yang mahu dipost. Segala gambar dan info yang selalu jadi bahan rujukan semuanya ada dalam komputer saya. Gambar-gambar tu semua saya dapat daripada laman web yang banyak bagi saya idea untuk berfikir dan bercerita tentang sesuatu.

Meja saya masih lagi belum berkemas. Selagi internet takde kat tempat saya tu memang saya tak nak duduk situ. Bila dah cukup semuanya nanti barulah saya kemas, duduk dan jaga dengan penuh kasih sayang. Hias chantek-chantek lepas tu buh gambar saya, gambar boyfriend, bla bla bla. Masa tu segala benda saya akan lock, buh password biar semua orang tak boleh guna harta benda saya. Huuuu~

Gila kedekut kau nih. Time kau takde internet komputer orang lain gak yang kau belasah kan? Hahaha~

0 comments: