Nuffnang Ads

Friday, October 21, 2011

Saya Bosan Tau

Saya bosan. Awak tahu apa maksud bosan? Mesti tahu kan. Itulah yang saya rasa sekarang. Saya bosan sebab tinggal sorang dalam bilik hotel ni. Oh ya, saya ada di Raub, Pahang. Dah lama tak ikut ofis saya outstation dan disebabkan minggu ni saya masih lagi tinggal sorang dan tak tahu nak ke mana jadi saya decide untuk ikut diorang pergi Raub.

Semuanya pergi training bola jaring katanya. Esok ada event apa entah. Saya tak ambik tahu pun. Saya ikut cuma nak hilangkan bosan dan sunyi dalam hati ni je. Saya tak join pun sebab kereta penuh dan malas lah nak tengok diorang semua main. Esok pun boleh tengok jugak.

Saya cuma tengok pintu. Tengok dinding. Tengok siling. Tengok tingkap. Tengok tilam. Tengok bantal. Jap lagi garu kepala. Garu dahi. Garu pipi. Garu hidung. Garu perut. Punyalah nak bagitahu betapa bosannya saya.

Agaknya kalau perasaan saya okay mesti saya tak bosan kan? Bosan + fedup.

0 comments: