Nuffnang Ads

Thursday, October 13, 2011

Mummy Sayang Baby..


Seronoknya bila tengok kawan-kawan yang dah bersalin post gambar anak-anak diorang. Yang girl yang boy semuanya comel-comel. Eh ada ke baby yang tak comel kan?

Saya rasa macam nak pusing jarum jam tu biar masa cepat berjalan. Cepatlah baby saya lahir. Saya sangatlah teruja bila mengenangkan jantina baby yang masih tak ketahuan sampai hari ini. Tapi saya lagi lagi lagi lah teruja nak tengok rupa baby saya. Macam manalah agaknya hasil acuan saya dengan dia. Ahaaa~

Macam mana nak cakap ni eh? Saya sangat teruja. Teruja sangat. Kalau kira-kira memang dah tak lama lagi dah. Sekarang dah pertengahan bulan Oktober. Saya dijangka bersalin pertengahan bulan Januari 2012. Lebih kurang 3 bulan je lagi baby saya nak melihat dunia. Apa yang saya doakan hari-hari semoga dia sentiasa sihat dan sempurna. Dan comel! Macam mummy je. Bukan macam daddy.

Sayang baby mummy..

0 comments: