Nuffnang Ads

Tuesday, October 18, 2011

Marahhhh!!!

Pagi-pagi dah buat orang marah. Ya Allah sumpah saya sangat marah waktu ini. Sangat-sangat marah. Kenapalah manusia ni gatal tangan sangat usik barang-barang saya? Kenapa??????????

Semalam saya tak datang kerja sebab pergi check up. Hari ni pulak ada meeting dan disebabkan itu saya dah siapkan semua dokumen yang berkenaan dengan meeting tu siap-siap masa hari Jumaat lepas untuk kemudahan saya hari ni. Tapi pagi tadi saya tengok semuanya dah tak ada. Dengan minit meeting, memo panggilan meeting, borang order makanan semuanya dah hilang.

Saya nak cakap terima kasihlah sebab diorang terlebih rajin nak tolong dalam keadaan kelam kabut nak pindah ke Putrajaya ni tapi saya tak cakap pun saya perlukan pertolongan diorang! Saya tahulah nak kemas tempat saya sendiri. Tak perlu nak tolong tapi sampai bagi hilang semua benda! Saya cukup bengang dengan orang yang suka nak memandai-mandai ni. Saya dah asingkan apa yang nak dibuang, apa yang nak dibawa dan apa yang saya masih KIV dan nak review balik minggu ni. Tapi semuanya dah tak ada!!!

Istighfar.

0 comments: