Nuffnang Ads

Friday, October 14, 2011

Ini Blog Saya



'Kak, kenapa blog akak sume sedih-sedih je ni?' Apa saya nak jawab eh? Saya pun tak tahu nak jawab apa dengan soalan tu. Sebab kadang-kadang saya tak perasan pun entry saya tu sedih. Apa yang saya tahu saya cuma post apa yang saya rasa, lihat atau nampak. Tak semuanya datang daripada saya. Ada juga daripada sekeliling. Justeru itu kepada yang bertanya tu 'kau jangan banyak cakap..kau nak baca,baca jelah..hahaha..'

Setiap hari saya akan check kat ruangan visitor sebelah kanan bawah sekali tu. Saya perasan ada beberapa visitor yang datang luar daripada Malaysia contohnya Taipei dan apa lagi entah. Saya pelik daripada manalah diorang dapat link blog saya ni agaknya. Dan siapakah mereka itu? Orang Malaysia ke? Kalau tak takkan diorang faham Bahasa Melayu kan? Daripada dulu lagi saya punyalah cover blog ni tapi ada jugak kawan saya yang terlebih terror. Dia tahu nickname favourite saya dan dia cuma taip je kat Google search dan terus keluar link ni. Dah terkantoi secara tak sengaja kan.

Serius saya bukan sengaja nak menjadikan blog ni satu blog yang cuma penuh dengan cerita sedih. Tak pernah berniat untuk menjadikan ini sebagai satu cara untuk menarik simpati apa lagi menagih belas kasihan sesiapa pun. Kadang-kadang saya juga perlu bercerita. Walaupun pendengar saya cuma diam tak bersuara tapi sudah cukup dengan jari menari berbahasa meluah rasa.

0 comments: